درباره ما

معرفی دفتر مرکزی خدمات فرسان

دفتر مرکزی خدمات پس از فروش فرسان با ساختار مستقل فعالیت خود را از سال 1386 آغاز نمود .این مرکز با بکار گیری نیروی انسانی متخصص در دفتر مرکزی و همچنین شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر ایران در خدمت مشتریان محترم میدیا ، لاجرمانیا و سایر محصولات تحت پوشش شرکت فرسان می باشد .

مجموعه تحت پوشش این مرکز ارائه خدمات گارانتی ، نصب ، تعمیرات و پشتیبانی محصولات لوازم خانگی شرکت میدیا – مدیا ، اجاق گاز لاجرمانیا و تولید لوازم برقی آشپزخانه ای گرین پوینت سایر محصولات تحت پوشش شرکت فرسان را عهده دار است.
لوازم خانگی فرسان شامل : انواع (یخچال فریزر و ساید بای ساید ، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جارو برقی، ماکروویو ، آب سرد کن ، تُستر ، چای ساز ، پنکه ، پلوپز) و غیره می باشد .

نمایندگان خدمات پس از فروش فرسان

شرکت فرسان دارای بیش از 370 نماینده فعال در سراسر کشور است، که در امر خدمات رسانی به مشتریان بزرگ فرسان مشغول انجام وظیفه هستن.

فروشگاه لوازم خانگی فرسان

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا، بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.
مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

 

گالری تصاویر

فرسان مرجع تخصصی فروش کالا و قطعات

فرسان یک فروشگاه اینترنتی قطعات اصلی میدیا - مدیا - مایدیا و گرین پوینت می باشد، که زیر مجموعه گروه تولیدی و صنعتی فرسان رویا سرویس قرار دارد.

آیا قطعات گارانتی دارند؟

کلیه قطعات خریداری شده از فرسان در صورت نصب و تعمیر توسط نمایندگان شرکت فرسان، به مدت 180 روز از زمان فاکتور برای همان قطعه و تعمیر گارانتی می شوند.

شماره تماس: 0218268

مهلت 7 روزه بازگشت کالا از چه زمانی شروع می‌شود؟

در صورتی که قطعات خریداری شده باز نشده باشند به مدت یک هفته قابل مرجوع کردن هستند، هزینه ارسال به دفتر مرکزی با مشتری می باشد.

ارسال "رایگان " چیست؟

کلیه قطعات خریداری شده بالای دو و نیم میلیون تومان بصورت رایگان ارسال می گردند. 

همچنین قطعات خریداری و ارسالی در تهران بصورت رایگان بدون محدودیت مبلغی، فقط در روزهای یکشنبه و چهارشنبه ارسال می شوند.

با چه شماره هایی باید تماس گرفته شود؟

شماره تماس بابت خرید کالا و قطعات : 02191008262

شماره تماس بابت تعمیر و اعزام سرویسکار: 0218268  و 02191008268

آیا می توانیم هر برندی را برای تعمیر به تعمیرگاه فرسان یدک ارسال کنیم؟

بله؛

تمامی  لوازم خانگی بغیر از صوتی و تصویری توسط تکنسین های مجرب فرسان قابل تعمیر هستند که بابت همان ایراد و قطعه 180 روز گارانتی می شوند.

شماره تماس: 0218268

سوالات متداول

فرسان مرجع تخصصی فروش اینترنتی قطعات لوازم خانگی میدیا – مدیا و گرین پوینت در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند قطعات لباسشویی ، ظرفشویی، پنکه ، یخچال و فریزر ، فرهای مایکروویو ، جارو برقی ، پلوپز و … با تنوعی بی‌نظیر در فرسان عرضه می‏‏‏‌شوند. فرسان با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از قطعات اصلی میدیا در بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای میدیا – مدیا و گرین پوینت، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

کاربران و مشتریان فرسان می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت فرسان را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتریان فرسان است.

فرسان دارنده نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏ .

همواره یکی از اولویت‌های فرسان ، ارائه قطعات فنی مورد نیاز کاربران با کیفیت و اصلی است. برای فرسان بسیار مهم است که کاربران، کالای تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. فرسان از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.